وبلاگ سرگرمی و کاربردی

سرگرمی و کاربردی

وبلاگ سرگرمی و کاربردی

سرگرمی و کاربردی

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ

۰

حذف اشیا و افراد ناخواسته در تصویر با TouchRetouch


بسیاری اوقات پیش می آید که توسط گوشی خود عکسی میگیرید اما اشیا یا افرادی در آن عکس قرار دارند که ممکن است باعث خراب شدن عکس شما شوند. این در حالی است که به احتمال زیاد آن عکس بسیار برایتان مهم است و می خواهید آن را نیز داشته باشید ولی اشیا یا افراد اضافی موجود در آن را حذف کنید. برای این کار برنامه فتوشاپ کامپیوتر گزینه مناسبی است. اما همانطور که می دانید کار کردن با برنامه ای مانند فتوشاپ تا حدود بسیار زیادی تخصصی بوده و تنها افرادی می توانند از این برنامه به شکل مناسب و کامل استفاده کنند که کاربر حرفه ای بوده و با تمام بخش های فتوشاپ آشنایی داشته باشند. انجام همین کاری که پیش تر گفتیم، یعنی حذف کردن اشیا و انسان های اضافی توسط فتوشاپ کاری دشوار است اما اگر می خواهید چنین کار را به صورت ساده تر انجام دهید این برنامه را به شما پیشنهاد می دهیم.

ویژگی ها:

  • امکان حذف کردن سیم های تلفن و دکل های مخابراتی و سیم های برق
  • حذف کردن افرادی که در عکس وجو دارند
  • حذف کردن جوش و لکه های صورت
  • حذف کردن اشیا ساخته شده توسط انسان ها مانند تیر چراغ برق، سطل اشغال ها و …
  • حذف کردن هرچیزی در عکس که تصور می کنید اضافی می باشد.

TouchRetouch برنامه ای برای حذف اشیا اضافی در تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بخش های اضافی که درون تصاویر وجود دارند را به سادگی از عکس هایتان حذف کنید. این برنامه، این کار را به صورت اتوماتیک انجام داده و بر خلاف برنامه فتوشاپ، برای استفاده از آن نیازمند دانش تخصصی نخواهید بود. کافی است بخشی که می خواهید حذف شود را انتخاب کنید تا این کار به صورت کاملا خودکار انجام شده و شاهد حذف شدن اشیا یا انسان های اضافی درون تصویر باشید. این کار به سادگی هرچه تمام و بدون آن که وقتتان گرفته شود انجام می شود.

      

  دانلود                 حجم:12.8 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی