وبلاگ سرگرمی و کاربردی

سرگرمی و کاربردی

وبلاگ سرگرمی و کاربردی

سرگرمی و کاربردی

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ

۱

رمان من دیوونه توام

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ

رمان من دیوونه توام


دانلود رمان من دیوونه توام اندروید , PDF و آیفون

نوشته : Mhlw 


خلاصه رمان :

درمورد یه دختره پولداره که تو ناز و نعمت بزرگ شده با خانواده خیلی خوب

یه روز نفس با دوستای خودش و برادرش به شمال سفر میکنن و...

ژانر:طنز،کل کلی،یه ذره غمگین


لینک های دانلود

دانلود رمان من دیوونه توام برای آندروید                                      دانلود            حجم: 510KB


دانلود من دیوونه توام به صورت  pdf                                           دانلود           حجم: 1.09MB


دانلود رمان من دیوونه توام برای آیفون و تبلت                              دانلود            حجم: 46KB

نظرات  (۱)

بسیار بسیارررررررررررررررر عالی 
فوق‌العاده س ، موفق باشید 
💚💚💚💚💚💚💚💚
پاسخ:
سلام قربان شما ممنون از نگاه زیباتون 👑💗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی